Obozy i kolonie

kolonia i obóz w Karpaczu 9 - 15 lat "Mistrz Gier"

kolonie „Mistrz Gier” - KARPACZ o. w. Stokrotka, wiek 9 – 15 lat

KARPACZ - kurort wczasowo – turystyczny położony w widłach Łomnicy i Łomniczki, u stóp wschodniej części masywu Karkonoszy znany z rozwoju leczniczej sztuki zielarskiej. Z Karpacza biorą początek liczne szlaki turystyczne w Karkonosze. Do najbardziej znanych atrakcji turystycznych Karpacza należy Świątynia Wang – norweski kościółek z XII wieku. Dziś Karpacz to jeden z najlepszych ośrodków wczasowo-turystycznych w Karkonoszach. Oferuje doskonałe warunki turystyczne z dobrze rozwiniętą bazą: wyciąg krzesełkowy na Kopę, liczne trasy rowerowe i szlaki turystyczne.

ZAKWATEROWANIE:
Ośrodek wczasowy “STOKROTKA” posiada 112 miejsc noclegowych w czterech budynkach: Stokrotka, Rusałka, Kaprys, Jodełka w których znajdują się pokoje 2, 3, 4 os. oraz pokoje typu studio. W głównym budynku „Stokrotka” znajduje się recepcja z barem, 2 jadalnie obok siebie, sauna, kącik zabaw dla dzieci, stół do tenisa stołowego. Na terenie ośrodka znajduje się miejsce na ognisko, grill. Boisko do siatkówki, koszykówki. W odległości 100 metrów od obiektu do dyspozycji grupy boiska „Orlik”.

WYŻYWIENIE: 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja. Świadczenie zaczyna się obiadem w dniu przyjazdu, a kończy w ostatnim dniu śniadaniem.
Suchy prowiant na drogę powrotną.

RAMOWY PROGRAM POBYTU:

Dzień 1: wyjazd zgodnie z rozkładem jazdy kierunku Karpacza. Przyjazd do ośrodka w godzinach popołudniowych. Zakwaterowanie, obiad. Zapoznanie się z terenem i grupą. Przedstawienie programu „co i kiedy robimy“ oraz zasad współzawodnictwa „Mistrz Gry”; kolacja, nocleg.

Dzień 2: śniadanie. Zajęcia integracyjne w grupach, spacer po okolicy. Powrót do ośrodka na obiad. Zajęcia sportowe na boiskach w ramach programu: siatkówka, dwa ognie, mafia. Zdobywanie pierwszych punktów. W przypadku gier zespołowych punkty zdobywa każdy zawodnik wygranej drużyny. Kolacja.

Dzień 3: śniadanie, wjazd kolejką na Kopę. Przejście z przewodnikiem górskim pod obserwatorium na Śnieżce. Zejście do schroniska Samotnia. Zwiedzanie Świątyni Wang, która jest jedyną budowlą tego typu w Polsce. Powrót do ośrodka na obiad, dziś też można zdobyć punkty turniej ciekawych planszówek, kolacja.

Dzień 4: po śniadaniu przygoda: spływ pontonami raftingowymi. To atrakcja, która łączy ze sobą trzy elementy – współdziałanie na wodzie, aktywny wypoczynek oraz spędzanie niezapomnianych chwil na łonie natury. Spływ o długości 4km. Pontony są 7-10 osobowe. Każdy uczestnik dostanie na wyposażenie pagaj (wiosło) i kamizelkę asekuracyjną. Rzeka Bóbr na tym odcinku, przy odpowiednim stanie wody jest bardzo spokojna i przyjazna. Pontony RAFTINGOWE, które mamy na wyposażeniu są profesjonalne i atestowane. Powrót do ośrodka, obiad. Dzień Gier komputerowych oraz gier na telefonach, odwiedzimy Muzeum Konsol Gier Video i Muzeum Klocków LEGO, kolacja.

Dzień 5: Po śniadaniu odkrywanie tajemnic Karpacza - Gra terenowa, w której za pomocą map scenariusza uda nam się rozwiązać zadania związane z miejscowością. Powrót na obiad. Zajęcia na terenie ośrodka. Zajęcia sportowe na terenie Orlika. Dyskoteka na terenie ośrodka. Kolacja.

Dzień 6: wczesne śniadanie. Pobranie suchego prowiantu. Wyjazd na całodzienną wycieczkę do Czech. Niezwykłe i tajemnicze Skalne Miasto. Wędrówka labiryntami skalnymi. Rejs tratwami przez jeziorko. Wodospad Króla Gór. Powrót do ośrodka na kolację.

Dzień 7: śniadanie. Zajęcia w ośrodku, integracja, gry zespołowe. Dzień gier karcianych - nauczycie się grać w 1000, Uno, Remika. Obiad. Zajęcia popołudniowe, kolacja. W tym dniu ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Dzień 8: śniadanie. Wyjazd na Termy Cieplickie. Zabawa w Parku wodnym. Spacer po uzdrowisku. Powrót na obiad. Gra na wesoło… „Czego ode mnie chcecie?”, kolacja.

Dzień 9: śniadanie. Spacer na teren Karkonoskiego Parku Narodowego. Gra ostatniej szansy. Obiad. Podsumowanie wyjazdu wręczenie nagród i wyróżnień. Zsumowanie punktacji. Ogłoszenie Mistrza Gier. Prezentacje stworzonych przez was gier i wybór najlepszego pomysłu. Kolacja.

Dzień 10: śniadanie, pobranie suchego prowiantu. Wykwaterowanie, wyjazd w drogę powrotną.

 

 

CENA OBEJMUJE:
- transport do/z ośrodka autokarem turystycznym z licencją, zezwoleniem i aktualnymi badaniami technicznymi,
- zakwaterowanie - 9 noclegów,
- wyżywienie – 3 posiłki dziennie,
- suchy prowiant na drogę powrotną,
- opiekę wychowawców, miejscową opiekę medyczną (na telefon),
- wycieczki oraz realizację programu: wycieczka autokarowa do Czeskich Skalnych Miast w Aderspachu, zwiedzanie Karpacza - unikatowa budowla Świątynia Wang, wjazd kolejka na Kopę i przejście z przewodnikiem na Śnieżkę, wejście na Termy Cieplickie, zwiedzanie Muzeum Konsol Gier Video, rafting na pontonach, gra terenowa Tajemnice Karpacza, wycieczki górskie na teren Karkonoskiego Parku Narodowego,  realizację programu wyjazdu „Master Game”,
- obowiązkową składkę na TFG i TFP,
- ubezpieczenie NNW 3 000 PLN + ubezpieczenie podczas wycieczki zagranicznej KL 20 000 €, NNW 7000 PLN, bagaż 800 PLN.

 

CENA NIE OBEJMUJE:
- świadczeń nie wymienionych w ofercie,
- opłaty za dojazdy antenowe,
- obowiązkowej opłaty 200 CZK na bilety wstępu oraz przewodnika lokalnego podczas wycieczki do Czech.

UWAGI:
Na wycieczkę do Czech wymagany jest aktualny dokument tożsamości: paszport lub dowód osobisty!

 

INFOMACJE PRAKTYCZNE:

wskazane jest zabranie kremów z filtrem ochronnym, nakrycia głowy, okularów przeciwsłonecznych, a także małego plecaka jako bagażu podręcznego podczas wycieczek, wymagane jest zabranie legitymacji szkolnej i obuwia domowego, kieszonkowe dzieci (na własne potrzeby) można zdeponować u wychowawcy po przyjeździe do ośrodka. Jeżeli dziecko przyjmuje leki na stałe lub tymczasowo, prosimy o zaopatrzenie uczestnika w ten lek, a sposób dawkowania prosimy przekazać pisemnie wychowawcy na miejscu zbiórki. Adres i numer telefonu do ośrodka  rozdawane będą przy autokarze w dniu wyjazdu. Podane dni są dniami wyjazdu i powrotu.

 

ZAJĘCIA FAKULTATYWNE:

1. PRZYGODA NA WYSOKOŚCI - PARK LINOWY – 100 zł/ os.

Park linowy to zajecia wspinaczkowo-sprawnosciowe na wysokosci. Zadaniem każdego uczestnika jest pokononie wybranej przez siebie trasy. Każda trasa składa się z szeregu tajemniczo brzmiących atrakcji. Pokonanie jednej przeszkody pozwala na przejście do następnego etapu trasy. Atrakcje wymagają skupienia, koncentracji, pewności siebie i odwagi. Poziom dostosowany jest do predyspozycji uczestników. Każda trasa składa się z następujących atrakcji: kładka prosta, most linowy, palisada wisząca, ślady stóp, pajęczyna, tyrolka, huśtawki, siatka pionowa.

Kolejka tyrolska – bardzo efektowny, szybki zjazd kątowy na bloczkach po linach, instalacje rozmieszczone są na przepięknych ekspozycjach skalnych. Punkty otrzymujemy, gdy na końcu zjazdu uda się uczestnikom wcelować piłeczką w wyznaczone pole.

Most linowy - zwany inaczej mostem murzyńskim, to przeprawa linowa po dwóch równolegle rozwieszonych nad ziemią linach. Punkt otrzymuje każdy zawodnik, który dojdzie do końca mostu i ściągnie zawieszony przedmiot.

 2. KARKONOSKIE TAJEMNICE W KARPACZU – Pakiet zwiedzanie + warsztaty – ok. 45 zł/os.

W podziemiach Karkonoskich Tajemnic, zaaranżowanych przez artystów światowej sławy, odwiedzający poznają najwspanialsze przekazy i legendy, które wyrosły z karkonoskiej ziemi, m.in. historię o zasiedlających Karkonosze zielarzach, poszukiwaczach minerałów i bogactw naturalnych – Walończykach, legendy przedstawiające Ducha Gór czy niesamowity korzeń mandragory. Fakt, iż ekspozycja jest interaktywna i multimedialna, sprawia, że stajemy się częścią tajemniczego i magicznego świata Karkonoszy.

3. ŚWIAT KOLEJEK – ok. 30 zł/ os.

Świat Kolejek to atrakcja, w której można zobaczyć nie tylko miniaturowy Świat, ale także spotkać bohaterów ze znanych bajek i filmów. Podczas zwiedzania możemy użyć stanowiska sterowania pociągami oraz dźwigami, pograć w  gry multimedialne dostosowane do wszystkich grup wiekowych, czeka również na Nas sala wirtualnej rzeczywistości, w której możemy przejechać się kolejką górską oraz  punkt widokowy z panoramą pięknych Karkonoszy.